Re: Minilaptop

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 21:10:57 MET

Stoout napisał(a):

> w jakimś brukowcu, chyba metro był laptop dla biednych dzieci z afryki.
> był kiczowato plastikowy

Linki do różnych opisów tego sprzętu krążą po Usenecie już od jakiegoś
czasu. Ogólnie rzecz biorąc mam mieszane uczucia (nie wiem czy właśnie
tego w pierwszej kolejności potrzebują biednie dzieci a Afryce) chociaż
sama konstrukcja to ciekawa opcja dla biednych studentów i fanów obozów
przetrwania. ;)

> bez baterii (kręciło sie korbką: 1min kręcenia=10min pracy)

A ja słyszałem wersję, że 1 minuta kręcenia to aż 30 minut pracy. ;)

> bez dysku (karta flash), ale koncowa cena była ok 100dol.

Obiło mi się o uszy, że u nas (tzn. nie w Afryce ;P) będzie to
kosztowało 200$ - 100$ za laptopa i 100$ na sfinansowanie jednego dla
dzieci w Afryce.

> plusem był okran dotykowy, procesor celeron 500, chyba 128 ramu.

No i fajnie się składa. ;)

# /George Orwell - Rok 1984/