Re: pecet vs konsola

Autor: Wiktor S. <wswiktorSP_at_Mpoczta.fm>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 16:57:30 MET

> Zastanawiam sie czy lepiej kupic konsole czy peceta. sprzet glownie
> mna sluzyc do grania. jak sie gra na kompie wiem natomiast konsoli
> nigdy nie widzialem i w zwiazku z tym mam pytanie- jak sie ma konsola
> do komputera, tzn jak jest z jakoscia obrazu,

Gra się zwykle na telewizorze, więc jest niskie odświeżanie, niższa
rozdzielczość, trochę rozmyte. Ale w grach to nie przeszkadza, gorzej jakby
się miało pracować "w systemie", ale przecież konsola od tego nie jest.

> gra w sieci,

tu ci nic nie powiem, niestety

> czy czasem tez sie 'tnie' jak komputer

Nigdy nic się nie tnie, bo gry sa optymalizowane pod konkretny model
konsoli, jej parametry są znane już w trakcie tworzenia gry.

> no i ogolnie jakie macie wrazenia z uzytkowania konsol?

Fajna rzecz, tylko że wyjdzie nowa konsola i stara w zapomnienie - już nie
wyjdą na nią nowe gry itp. A w przypadku peceta ten "upadek" jest
stopniowy - nowe gry chodzą coraz wolniej, chyba że się ciągle inwestuje w
sprzęt...

> z tego co mi wiadomo to te same gry sa dostepne
> na komputer i na konsole

Nie bardzo. Niektóre tytuły się powtarzają, ale większość chyba jednak nie.

--
Azarien