Re: 2xram - zwiechy, dlaczego?

Autor: Mlody Book <mlody_book_at_gazeta.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 13:59:04 MET

fv napisał(a):
> Czesc
>
> Dokupilem kostke 512MB PC3200 CL2.5 i wlozylem ja w swoja plyte glowna
> Soltek DRV5-C (KT333). Moj system operacyjny to Windows XP prof. Pamiec
> taktowania z biosa BY SPEED (CL2.5, normalne ustawienia). Napiecie 2.5V
> i trzyma (sprawdzane Soltek hardware monitor). Razem mam 768MB RAM.
> Pamiec 256MB (PC 2700, CL2) osadzona w slocie 1, kostka 512 w slocie 2.
> Magistrala 166MHz.
>
> Zasilacz Enlight 300W. Do tego 2xHDD (40 i 17), CDRW oraz DVD. Karta
> graf Radeon 9100.

> [...]

Jak już tu pisałem miałem dokładnie ten sam problem (zasuksrybowałem tę
grupę, żeby o tym napisać :) ). W tej chwili wszystko działa ok na
Linuksie (na Windowsie wpierdzielił mi się wirus i nic nie działa jak
powinno ;( ). Wykonałem następujące czynności:
1. Sflashowałem BiOS do najnowszej wersji.
2. Ustawiłem częstotliwość ręcznie na 333 MHz (jak pisałem pamięci mam
333 i 400 MHz-owe)
3. Zamieniłem ustawienia kostek w slotach (aktualnie mam pamięć 400 MHz
w slocie 2, a 333 - w 4)
Oczywiście poddam pamięć dokładniejszym testom, ale wcześniej problemy
miałem niezależnie od OS, więc wygląda na to, że problem został
usunięty. Dzięki za pomoc i pozdrawiam wszystkich.

--
"- Why do they call him the Bullet Dodger?
  - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)