Re: 2xram - zwiechy, dlaczego?

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 13:31:02 MET

On 2005-12-03, Mlody Book <mlody_book@gazeta.pl> wrote:
> 2. Ustawiłem częstotliwość ręcznie na 333 MHz (jak pisałem pamięci mam
> 333 i 400 MHz-owe)

U mnie komp by padl szybciej niz by wstal gdyby sie magistrala na 200Mhz
ustawila.

> 3. Zamieniłem ustawienia kostek w slotach (aktualnie mam pamięć 400 MHz
> w slocie 2, a 333 - w 4)

Nic nie dalo to u mnie.

> Oczywiście poddam pamięć dokładniejszym testom, ale wcześniej problemy
> miałem niezależnie od OS, więc wygląda na to, że problem został
> usunięty. Dzięki za pomoc i pozdrawiam wszystkich.

Wlasnie zbieram z roznych kompow pamiec i bede testowal przez noc. Jesli
zadna nie wejdzie, to bedzie to problem z pozostalym sprzetem i sprawa
sie wyjasni.

Najgorsze jest to, ze GT6600 wczytuje tyle tekstur, ze przy 512MB ram
uzytego swapa w czasie gry w NFS:Most Wanted jest 420MB! Argh!

I jeszcze kurde, jak 1GB kosc pojdzie, to bede musial sprzedac swoja 512
ze strata 80zl! Damn, jaki czlowiek jest glupi :(

Ludziska, pytajcie sie o wszystko, pytajcie o dokladnie taka
konfiguracje jak macie. Ilu osobom to chodzi, czy ktos gral w to albo
tamto... Bo pozniej kasa leci jak z wodospadu :(

--
Marcin 'fv' Wojtczuk