Re: Zasilacz...

Autor: Demski Sebastian <sdemski_at_wp.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 09:37:43 MET

> Teraz mam pytanie - czy na Allegro z zasilaczy w zakresie cen do ok. 30zł
> można kupić coś co będzie lepsze (mocniejsze) od tego mojego 235W?
> Widzę, że są tam jakieś Codegeny za 25-30zł niby 300W - co o nich
> myślicie?
> Czy one naprawdę mają 300W, czy też będzie tak jak z tym Megabajtem? :-/

Megabajt to megashit. nie znam gorszych zasilaczy.

dobrze Ci reszta radzi. Kup modecoma czy tam fortrona jedno i to samo. Ja
polecam tą aukcje bo kolesie dają 2 lata gwarancji.

http://allegro.pl/show_item.php?item=73637242

Zasilacz na pewno bardziej stabilnie trzyma napięcie, ma zabezpieczenia
wszelkiego typu, układ kontroli mocy no i jest bardzo cichy.

Pozdrawiam. Seba