materialy

Autor: darkan <darkan_mac_at_o2.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 09:22:53 MET

Witam mam taką prośbę. Jestem studentem politechniki lubelskiej. Mam
przedmiot materiałoznawstwo. Muszę na zaliczenie oddać specyfikacje
obudowy komputerowej pod względem materiału. Zaproponować mam różne
koncepcje użycia materiału. Na początku mam uwzględnić warunki pracy
- hałas – chłodzenie standardowe
- wilgotność – gdy jest chłodzenie wodne,
- ekranowanie fal elektrycznych i elektromagnetycznych
- wkładanie i wyjmowanie elementów – ostrość materiału
– wysoka temperatura – niewiem jaka panuje w obudowie
  po czym napisać jaki materiaĹ‚ nadaje siÄ™ najlepiej, mam korzystać takĹĽe z
norm. Oraz sugerować się cenami.
Dużo już goglowałem ale znalazłem tylko małe szczegóły

darkan@irc.pl