Re: Przedłużacze USB - czy są różne rodzaje?

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sat 03 Dec 2005 - 09:49:32 MET

Użytkownik "Grzegorz Zabielski" <grzegorz_zabielski@WYTNIJ.gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:dmpqje$6j2$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Moje pytanie jest takie:
> czy przedłużki usb są różne tz. dedykowane do różnego rodzaju zastosowań?
> Czy przedłużacz do drukarki będzie inny niż przedłużacz do pendriva?

Teoretycznie sa takie same , w praktyce do niektorych zastosowan potrzebne
sa
przedluzacze lepszej jakosci - mam tu na mysli urzadzenia zasilane z usb i
ciagnace duzo pradu
, praktycznie na granicy specyfikacji usb np kieszenie do dyskow 2,5"
Jesli przedluzacz bedzie wykonanych z cienkich przewodow (o duzej
rezystancji) nastapi na nich
spory spadek napiecia i w rezultacie urzadzenie moze nie dzialac (bo np
zamiast 5V dostanie
4.2V)

pzdr