Re: Oczędnosc energii - jak ?

Autor: W <jlgavwgb-gurgur_at_zlernyobk.pbz>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 13:34:19 MET

Gargamel napisał(a):

> Athlon 64 - 89W

widziałem linka gdzie A64 w idle brał 14 W...

> karta grafiki 32MB PCI/AGP - 20W

podobno pierwsze GF na sdram brały 4 W,oczywiście mam na myśli idle

> CD-ROM - 20W
> DVD-ROM - 25W

to chyba przy odczycie tylko

> Trafność takich kalkulacji to inna kwestia, chodzi o ogólną tendencję - nic
> za darmo. Komputer sprzed _kilku_ lat żarł znacznie mnie prądu niż obecny z
> układami energooszczędnymi.

polemizowałbym,bez prądążernych kart,podkręcaniu procesorów itp jest na
podobnym poziomie,jeśli doliczyć do tego monitor LCD który pobiera 40 W
zamiast CRT 100 W to może się okazać ze nowoczesny zestaw ale ze słabą
k.graf pobiera mniej prądu