Re: Pamięć DDR - jaką wstawić ?

Autor: sZaKaLq <szakalq_SPAM_at_op.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 13:30:33 MET

Radosław Sokół wrote:
> Do Durona nie ma sensu dwukanałowości stosować.

w moim przypadku z płytą na Socket A z jakim procesorem dwukanałowość ma
sens ? tak wykombinowałem, że chodzi o przepustowość magistrali procesora ?

> PS. Mb to megabit. Poprawny zapis to MB lub - lepiej -
> zgodnie z normami IEC/IEEE -- MiB. Tu masz więcej na
> ten temat:
> http://www.grush.one.pl/article.php?id=komomylek

dzięki za info - bajt i bit rozróżniam ale jakoś nie przywiozywałem większej
uwagi do tego - teraz będę stosował się do norm

> I nie kości, a moduły! To też jest opisane w tym
> tekście...

faktycznie "kość" to układ saclony a moduł kilka przylutowanych "kości"
układów scalonych

> To wydaje się sensowne i najbardziej opłacalne.
> Jak już zmieniać, to na całego.
> Ja bym na Twoim miejscu poczekał ten miesiąc, po czym
> sprzedał moduł 256 MiB i kupił jeden 1 GiB jeżeli
> płyta to obsługuje. Im mniej modułów, tym mniej kłopotów.

płyta obsługuje do 3GiB zastanowię się jeszcze, rzeczywiście może lepiej
będzie 1GiB kupić

--
PoZdRoWiOnKa
sZaKaLq