Re: AGP/AIMM SLOT

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 11:15:36 MET

Vituniu napisał(a):

> Hm... Jak ostatnio tak mialem, to sie okazalo, ze karta
> graficzna jest najzwyczajniej w siwiecie spalona... ;)
>
> Ale sprawdz jeszcze w tym BIOSIe opcje z gatunku "init AGP first"
> albo podobnie.

Grafe odpalalem najpierw na innym kompie (zeby sie nie bawic w
zakladanie jej u panny na darmo) i chodzila gites. W BIOSie niestety nic
takiego jak napisales nie ma (powinno byc bo w innych zazwyczaj
wystepuje a tu nie ma i juz) :( Dziwi mnie natomiast jedna rzecz: jest
opcja wylaczenia obslugi grafy (wnioskuje ze zintegrowanej - badz
wybrania jej przerwania) i mimo ze wylaczam obsluge to i tak grafa jest
dostepna i tylko przez ta zintegrowana idzie obraz. Jakis pokrecony ten
sprzet COMPAQ - jakos po chinsku pomyslane czy cos...
Na dobra sprawe to po co slot AGP/AIMM skoro on chyba nie dziala (jak
pisalem nawet po wyjeciu AIMMa ze slotu byl obraz a z systemowego ramu
nic nie zostalo zarezerowane dla zintegrowanej grafy - sadzilem ze to
bledny odczyt we wlasciwosciach systemu ale skoro tez grafa na AGP nie
chodzi w tym slocie to cos jest z nim nie teges chyba)?!? Jakies
hokus-pokus czy co??

Pzdr, OMSON