Re: AGP/AIMM SLOT

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 02 Dec 2005 - 11:49:57 MET

> Grafe odpalalem najpierw na innym kompie

Ja tez... Spalilem ja podczas transplantacji :(

> (zeby sie nie bawic w zakladanie jej u panny na darmo)

Eeeetam... ;) To calkiem mily sposob spedzania czasu jest. ;)

> Jakis pokrecony ten sprzet COMPAQ
> - jakos po chinsku pomyslane czy cos...

Firmowe desktopy tak maja. BIOSy dostosowane do potrzeb
terminali korporacyjnych, haslo mozna zalozyc na wszystko
ale ustawic timingow dla pamieci innych niz te z SPD juz
sie nie da ;)

Sprawdz jeszcze na innej grafice. Jesli nie ruszy, to
nie mam pojecia co to moze byc.

Zdrooweczka,
Vituniu.