Re: Klopoty z serwisem Acera

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 20:44:10 MET
Message-ID: <mn.0cdc7d5cac1c27ac.43261@gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"; format=flowed

> Szanowni Państwo!
>
> Kupiłem niedawno komputer Acer Travel Mate z rozszerzeniem gwarancji i pomocy
> technicznej do 3 lat i mam teraz kłopot z instalacją pamięci.
>
> Odkręcam klapkę z tyłu, tak jak to jest pokazane w instrukcji, ale nie
> potrafię tej klapki zdjąć - jak zaglądam przez szparkę widzę złącza, ale
> nijak nie potrafię zdjąć klapki.
>
> Jak to zrobić, żeby nie połamać?
>
> BTW: usiłuję się od dłuższego czasu dozwonić na linię pomocy technicznej, ale
> ciagle zajęte - zarówno linia w Niemczech (podana na rozszerzeniu gwarancji),
> serwis blasc.pl nie odpowiada, biuro Acera w Warszawie też nie odpowiada.
>
> Wygląda jakbym wydał na darmo kilkaset zł. na rozszerzenie gwarancji...
>
> Czy tylko dziś takie kłopoty czy zawsze jest problem z ich serwisem?

Zadzwoń do serwisu z Bielsku-Białej, jak miałem pytania to tam szło o
niebo lepiej niż w Warszawce. A na maila z Acera czekałem TYDZIEŃ !!!

Wojtek
Received on Thu Dec 1 20:45:20 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 01 Dec 2005 - 20:51:01 MET