Klopoty z serwisem Acera

Autor: Pawel Debski <PDebski_at_bezspamu.econsulting.usun.pl.to>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 15:42:41 MET

Szanowni Państwo!

Kupiłem niedawno komputer Acer Travel Mate z rozszerzeniem gwarancji i pomocy technicznej do 3 lat i mam teraz kłopot z instalacją pamięci.

Odkręcam klapkę z tyłu, tak jak to jest pokazane w instrukcji, ale nie potrafię tej klapki zdjąć - jak zaglądam przez szparkę widzę złącza, ale nijak nie potrafię zdjąć klapki.

Jak to zrobić, żeby nie połamać?

BTW: usiłuję się od dłuższego czasu dozwonić na linię pomocy technicznej, ale ciagle zajęte - zarówno linia w Niemczech (podana na rozszerzeniu gwarancji), serwis blasc.pl nie odpowiada, biuro Acera w Warszawie też nie odpowiada.

Wygląda jakbym wydał na darmo kilkaset zł. na rozszerzenie gwarancji...

Czy tylko dziś takie kłopoty czy zawsze jest problem z ich serwisem?