Szanowni Państwo!
Kupiłem niedawno komputer Acer Travel Mate z rozszerzeniem gwarancji i pomocy technicznej do 3 lat i mam teraz kłopot z instalacją pamięci.
Odkręcam klapkę z tyłu, tak jak to jest pokazane w instrukcji, ale nie potrafię tej klapki zdjąć - jak zaglądam przez szparkę widzę złącza, ale nijak nie potrafię zdjąć klapki.
Jak to zrobić, żeby nie połamać?
BTW: usiłuję się od dłuższego czasu dozwonić na linię pomocy technicznej, ale ciagle zajęte - zarówno linia w Niemczech (podana na rozszerzeniu gwarancji), serwis blasc.pl nie odpowiada, biuro Acera w Warszawie też nie odpowiada.
Wygląda jakbym wydał na darmo kilkaset zł. na rozszerzenie gwarancji...
Czy tylko dziś takie kłopoty czy zawsze jest problem z ich serwisem?
Received on Thu Dec 1 15:45:28 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 01 Dec 2005 - 15:51:01 MET