Re: Klopoty z serwisem Acera

Autor: marcinza <marcinza_at_hot.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 18:15:44 MET

BTW: usiłuję się od dłuższego czasu dozwonić na linię pomocy technicznej,
ale ciagle zajęte - zarówno linia w Niemczech (podana na rozszerzeniu
gwarancji), serwis blasc.pl nie odpowiada, biuro Acera w Warszawie też nie
odpowiada.

Wygląda jakbym wydał na darmo kilkaset zł. na rozszerzenie gwarancji...

Czy tylko dziś takie kłopoty czy zawsze jest problem z ich serwisem?

skąd ja to znam :(!!!!

też miałem ten problem!!! dzwoniłem pod numer 0225355030 ale tu nikt nie
odbierał więc wziołem się na sposób i zadzwoniłem na inną końcówkę 31 i
dodzwoniłem się do księgowości!!! tu miła pani podała mi inne końcówki!!
chyba 32 i 41 ale nie jestem pewien zadzwoń i sprawdz!!

ogólnie serwis jest kompetenkty ale trzeba im wszystko wytłumaczyć
łopatologicznie!!!

mój komp był 3 razy w serwicie i dopiero za trzecim razem stwierdzili
ustrerkę i to też dopiero gdy się do nich pofatygowałem osobiście ( jestem z
lublina a serwis jest w warszawie) i przy mnie przetestowali sprzęt!!!
miałem problem z zawieszaniem kopma w chwili gdy kozystałęm z internetu
przez wifi

życzę powodzenia

ps inne serwisy innych producentów są podobne