Re: SB Audigy 2 - ktory wybrac?

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 11:48:24 MET

PSYLO wrote:
> Omegi to są sterowniki do kart graficznych ;)
> Chodzi Ci chyba o KX.

jasne :) pomylka

> Zapewniam, że jak ma choć trochę wyczulony słuch, to różnicę usłyszy
> wyraźnie. Nawet na głośnikach tej klasy (P380).

ja nie slysze, co nie oznacza ze nie mam wyczulonego sluchu...

> Live! 24bit to jest kastrat, ale jakość dźwięku jest trochę lepsza od
> Live! 5.1 Digital. Tak czy siak, tej karty nie polecam.

jakosc czy deklarowany stosunek sygnalu do szumu? chyba to drugie raczej...
co tak na prawde wcale nie oznacza nic... ten stosunek przy 1024 wynosil
jakies 80 dB teraz mam chyba w 2zs jakies 108 czy 106 i nie ma roznicy
zadnej... do tego trzeba jakiegos lepszego wzmacniacza ktory sam nie bedzie
produkowal duzo szumu zeby to uslyszec...

> BTW - brakuje Ci spacyjki w delimiterze :-)

niestety to OE i jak widac nawet quotefix nie pomaga :(

--
chemik333 @ wp.pl
GG 294840