Re: SB Audigy 2 - ktory wybrac?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 01 Dec 2005 - 12:13:31 MET

chemik333 napisał(a):
> jakosc czy deklarowany stosunek sygnalu do szumu? chyba to drugie raczej.

Jakość oczywiście. Suche dane w dobie marketingu mnie nie interesują.
O Live! 24 bit można więcej przeczytać np. tutaj:
http://pcarena.pl/a-362.html
Cytat z testu:
"Pomimo zastosowania układów wysokiej klasy, dzięki którym karta
odtwarza dźwięk o lepszej jakości niż np. Audigy 2 Value, to jednak brak
sprzętowego wsparcia dla EAX 3 jest bardzo dużym minusem. Jednak na
pewno bardziej opłacalnym zakupem jest Live! 24-bit niż stary Live! 5.1."

> co tak na prawde wcale nie oznacza nic... ten stosunek przy 1024 wynosil
> jakies 80 dB teraz mam chyba w 2zs jakies 108 czy 106 i nie ma roznicy
> zadnej... do tego trzeba jakiegos lepszego wzmacniacza ktory sam nie bedzie
> produkowal duzo szumu zeby to uslyszec...

Różnicę między Live! 5.1 a Audigy2 słyszę wyraźnie, na głośnikach T5900.
Porównanie do dźwięku zintegrowanego w moją NF7 to już w ogóle różnica
kosmiczna.
Droższej karty już nie planuję na dzień dzisiejszy, bo ona i tak mi
tylko służy do słuchania muzyki w tle w czasie pracy na komputerze.
Uważam jednak, że Audigy2 OEM jest świetnym wyborem, o ile jeszcze się
ją gdzieś znajdzie w dobrych pieniądzach.

http://www.thunderbird.pl :)

--
[  PSYLO | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl  ]
[ Barton 2160MHz | NF7 | 2x256MB DDR Kingston ]