Re: Wymiana dysku w laptopie na większy - jak skopiować system ?

Autor: danwot <danwot_at_poczta.fm>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 22:18:17 MET

Michal Lukasik napisał(a):
> [...]

masz 100% racji, sporadycznie to czytam, bo potem nie moge spac...

> Ależ nie. Jak widać "na załączonym obrazku" do prawdziwych "gamoni" nie
> dociera, że jest jakiś ustalony porządek w Usenecie (nie mój wymysł -
> http://www.usenet.pl/) i należy się go trzymać. No ale jeśli kogoś
> przerasta poprawne skonfigurowanie OE (odwieczny problem z brakiem
> deklaracji kodowania) to czego wymagać więcej. [???]

i co? Ty się uważasz za "BOGA"??
smutny jesteś... albo tragiczny,
kto normalny czyta za pomocą/przeszkodą OE
jak chcesz być gwiazdą, to jeszcze musisz potrenować....

> Ameryki nie odkrywasz, problem podobny do Twojego miało tysiące ludzi
> wcześniej - użyj Google i znajdziesz odpowiedź nie zawracając "gitary"
> innym nawet na właściwej grupie (w końcu ileż razy można odpowiadać na te
> same pytania?).

nawet nie chcę mi się szukać, kiedy dałeś jakąs mądrą odpowiedź,
szkoda czasu i tak nic nieznajdę....

jak nie masz nic do powiedzenia to milcz, tak będzie lepiej...

pzdr.
grupę z "pewnymi" wyjątkami

ps.
Wudek pisz na priva to Ci podam GG i pomogę jeśłi dam rade...

danwot