Re: Wymiana dysku w laptopie na większy - jak skopiować system ?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 23:00:04 MET

Dnia 30.11.2005, danwot napisał(a):

> i co? Ty się uważasz za "BOGA"??

Skoro według Ciebie odrobina "pomyślunku" i poszanowania zasad to boskie
przymioty... wybacz. ;D

> smutny jesteś... albo tragiczny,

Możliwe, ale nie Tobie to oceniać.

> kto normalny czyta za pomocą/przeszkodą OE

Np. 'Wudek'. Prócz niego jeszcze wielu, wielu innych - co widać m.in. na
tej grupie.

> jak chcesz być gwiazdą, to jeszcze musisz potrenować....

Nie mam aspiracji na "gwiazdę". Za to Ty zostałeś jedną z "gwiazd" mojego
KFa. ;D

> nawet nie chcę mi się szukać, kiedy dałeś jakąs mądrą odpowiedź,

Nie chce, czy nie potrafisz? ;D

> szkoda czasu i tak nic nieznajdę....

:D

> jak nie masz nic do powiedzenia to milcz, tak będzie lepiej...

Taaaak. I pozwolić na zaśmiecanie grupy postami nie na temat.

> ps.
> Wudek pisz na priva to Ci podam GG i pomogę jeśłi dam rade...

Umówcie się na "ciacho". ;D

Ps. W pierwszym moim poście wbrew pozorom była zawarta, choć ukryta
odpowiedź. No ale dostrzeżenie jej wymagało "boskich cech". ;D

--