Re: Wymiana dysku w laptopie na większy - jak skopiować system ?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 11:17:38 MET

Dnia 28.11.2005, Wudek napisał(a):

> jak widac prawdziwi "gamonie" na grupach zamiast pomagac - chyba lecza swoja
> chore ambicje i jakies kompleksy - bo po co komus podpowiedziec jak mozna -
> pokazujac swoja "wyzszosc" wyszydzic, wysmiac, wyslac na bambus, itp ...

Ależ nie. Jak widać "na załączonym obrazku" do prawdziwych "gamoni" nie
dociera, że jest jakiś ustalony porządek w Usenecie (nie mój wymysł -
http://www.usenet.pl/) i należy się go trzymać. No ale jeśli kogoś
przerasta poprawne skonfigurowanie OE (odwieczny problem z brakiem
deklaracji kodowania) to czego wymagać więcej. [???]
Ameryki nie odkrywasz, problem podobny do Twojego miało tysiące ludzi
wcześniej - użyj Google i znajdziesz odpowiedź nie zawracając "gitary"
innym nawet na właściwej grupie (w końcu ileż razy można odpowiadać na te
same pytania?).

> ech, wszedzie tak samo ...

Dobrze wiedzieć, że nie grozi nam chaos. ;D

PW.

--