Panasonic C37VB - nie mogę znaleźć wszystkich sterowników - help.

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 13:36:29 MET

Witam grupowiczów.

Zwracam się do Was o pomoc. Muszę dla znajomego odpalić laptopa
Panasonic C-37VBxxx. NIestety nigdzie nie mogę znaleźć kompletu
sterowników. Mam ekran, dźwięk ale ni cholery nie mogę się dokopać do
sterowników dla następujących urządzeń:
"PCI Communication Device" i "PCI Ethernet Controller" Nie mam pojęcia
co tam jest w środku i nawet nie wiem czyje to dzieło.
System zainstalowany to windows 98SE.

Gdyby ktoś miał namiary na te sterowniki lub mógł wrzucić na skrzynkę
będę bardzo wdzięczny.

pozdrawiam i z góry dzięki
Sławek