Re: sprawo-pytanko (cd-r)

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 13:15:39 MET

> Heh, stara plotka nadal zywa ? :)
>
> A poza tym kolega pytal o plytke z plikami mp3 a nie audio.
> "Skakanie" utworu zalezy, tak mi sie wydaje, od kodowania mp3 - im wiekszy
> bitrate tym wiecej przeskokow bo procesor odtwarzacza nie wyrabia... ale to
> tylko moje domysly ;)

Może być jeszcze inna przyczyna. Gdy zabieram płyty do samochodu to
zwyczajowo nie oryginał a kopię na CDR (kilka już zmasakrowałem
oryginały gdy upadły gdzie nie trzeba ;-) ).Zauważyłem, że nagrywając
CDR na nagrywarce DVD otrzymujemy kopię, która niekiedy nie jest
czytana, bądź czytana z przeskokami na tradycyjnym odtwarzaczu
stacjonarnym/samochodowym. Jest to w sumie logiczne. To samo, nagrane
na zwykłej nagrywarce CD jest czytane bez większych kłopotów. Wielkość
plamki lasera?
Oczywiście pozostaje kwestia jakośći krążków ale to inna sprawa.

Wojtek