Pamięć Elixir

Autor: Piotrek <speedway2_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Wed 30 Nov 2005 - 13:37:57 MET

Kupiłem nową pamięć 512 MB na kościach Elixir. Niestety po
zainstalowaniu zakupionego modułu i włączeniu komputera ruszają
jedynie wiatraki, zapala się dioda od dysku i świeci ciągłym
światłem a na monitorze mam tylko napis no signal. Wymieniłem w
sklepie na inny moduł ale też na kościach Eliksir, w zasadzie to
jest to samo tylko inny egzemplarz. Niestety historia się
powtórzyła. Wyjmowałem już starą pamięć, zostawiałem tylko nową,
próbowałem ją instalować w obu slotach ale nic się nie zmienia,
objawy są cały czas takie same. Czy można coś z tym zrobić czy
czeka mnie kolejna już wymiana pamięci ale tym razem z dopłatą do
jakiegoś droższego modułu? Stara pamięć 256 MB oczywiście działa
jak należy i komputer jest na niej stabilny jak skała.

Konfiguracja kompa
Celeron 17 GHz
MSI i845e
Radeon 9200