Re: Laptop: Toshiba czy Asus?

Autor: shocik <szocik3_at_tlen.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 22:39:22 MET

> L20-101 a Asusem A3AC. Są niemal identyczne, w podobnej cenie, ale
> jest parę drobnych różnic.
>
> Toshiba ma dysk 5400 rpm, a Asus - 4200.
>
> Asus ma dodatkowo wbudowaną kamerkę, port RS-232 (mi się przydałby do
> pewnych technicznych prac), IrDA, IEEE 1394, jakieś (akurat mi
niepotrzebne)
> czytniki kart SD, xD, itp.
>
> Reszta jest taka sama, więc pod względem parametrów wybrałbym Asusa,
> nawet odpuszczając sobie te 5400 rpm. Poza tym jest ładniejszy :)
>
> Podstawowa różnica to marka - Toshiba i Asus. I o to chciałbym Was
> [...]

niestety Asus (jako producent notkow) dopiero sie uczy :/
jak juz niedaj boze cosik w nim padnie to moga byc drobne problemy.
najciekawsze jest to ze firmy serwisujace inne firmy notkow,
musza uczyc Asusa wszystkich procedur, przy naprawach i rozliczeniach
z nimi zwiazanych.

ja polecilbym Toshibke, moim (jakze zreszta skromnym) zdaniem
jest to jedna z najlepszych firm.

Pozdrawiam.