shocik napisał(a):
> niestety Asus (jako producent notkow) dopiero sie uczy :/
Czego niby?
> jak juz niedaj boze cosik w nim padnie to moga byc drobne problemy.
Jakie?
> najciekawsze jest to ze firmy serwisujace inne firmy notkow,
> musza uczyc Asusa wszystkich procedur, przy naprawach i rozliczeniach
> z nimi zwiazanych.
Słucham?????
> ja polecilbym Toshibke, moim (jakze zreszta skromnym) zdaniem
> jest to jedna z najlepszych firm.
A o serwisie Toshiby nic nie powiesz? :>
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Wed Nov 30 08:55:17 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 30 Nov 2005 - 09:51:29 MET