Laptop: Toshiba czy Asus?

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 21:12:04 MET

Zastanawiam się nad wyborem laptopa - pomiędzy Toshibą Satellite
L20-101 a Asusem A3AC. Są niemal identyczne, w podobnej cenie, ale
jest parę drobnych różnic.

Toshiba ma dysk 5400 rpm, a Asus - 4200.

Asus ma dodatkowo wbudowaną kamerkę, port RS-232 (mi się przydałby do
pewnych technicznych prac), IrDA, IEEE 1394, jakieś (akurat mi niepotrzebne)
czytniki kart SD, xD, itp.

Reszta jest taka sama, więc pod względem parametrów wybrałbym Asusa,
nawet odpuszczając sobie te 5400 rpm. Poza tym jest ładniejszy :)

Podstawowa różnica to marka - Toshiba i Asus. I o to chciałbym Was zapytać.
Jak jest z tym Asusem? Jest solidny (tzn. fizycznie wytrzymały)? Są z nim
jakieś problemy, których nie byłoby w Toshibie?

Nie chciałbym wdepnąć w jakiegoś OEMowego no-name w stylu Aristo w
rachitycznej obudowie. W sumie Asus to nie jest no-name, ale czy jest
to wystarczająco odpowiedzialny producent?

P.