Re: LCD dla słabowidzacego

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 21:40:19 MET

news:8nofmd.smf.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Może małe usprawiedliwienie: od pewnego już czasu straciłem
> kontakt z rynkiem nowoczesnych technologii, a że sprawa jest dość
> delikatna (oczy, odległość), wolałbym oprzeć się na kilku opiniach
> niż tylko na własnej. Czytałem owszem dyskusje na temat wyboru LCD
> na tej grupie, ale tu nie chodzi o wybór typu gry/biuro, gdzie
> głównym argumentem bywa brak smużenia, tylko o intensywność
> emitowanego światła, kontrast, czyli wszystko to co wpływa na
> przyjazność dla oczu....

Decyzja zapadła. Nic ciekawszego nad Samsung SyncMaster 173P Plus nie
udało się znaleźć. Matryca PVA wzięta z Eizo, idealny obraz (1500:1), 8
ms, bardzo szerokie kąty widzenia, stabilna podstawa, obrotowy uchwyt z
regulacją w pionie i w poziomie. Jednym słowem - ideał. Testowałem kilka
monitorów i tylko ten jeden wygenerował zupełnie przyzwoity obraz po
zmianie rozdzielczości na 800x600. Reszta paneli była poza konkurencją,
rozmyte czcionki etc.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/