Re: LCD dla słabowidzacego

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 21:23:27 MET

news:h6afmd.amc.ln@kwinto.prv...
[...]
> Aha, jeszcze na koniec ostatnie pytanie: jaką matrycę
> zaproponowalibyście memu koledze; czy MVA (co to jest MVA
> Premium?) - wolniejszą, ale lepszej jakości i nie "bijącą" po
> oczach - czy też PVA, jej następczynię... Matryca musi mieć jak
> największe kąty widzenia, z wiadomych względów.

Może małe usprawiedliwienie: od pewnego już czasu straciłem kontakt z
rynkiem nowoczesnych technologii, a że sprawa jest dość delikatna (oczy,
odległość), wolałbym oprzeć się na kilku opiniach niż tylko na własnej.
Czytałem owszem dyskusje na temat wyboru LCD na tej grupie, ale tu nie
chodzi o wybór typu gry/biuro, gdzie głównym argumentem bywa brak
smużenia, tylko o intensywność emitowanego światła, kontrast, czyli
wszystko to co wpływa na przyjazność dla oczu....

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/