Re: Athlon 3000+

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 21:32:03 MET

Dnia Tue, 29 Nov 2005 21:22:39 +0100, PSYLO napisał(a):

> posiada SSE3 i poprawioną obsługę pamięci (w Winchesterze bywały z tym
> problemy), i możesz np. wsadzić 4x512MB, czego przy starszym rdzeniu byś
> nie zrobił.

pozwolę sobie mieć na ten temat inne zdanie - użycie 4 modułów przy
winchesterze jest jak najbardziej możliwe, aczkolwiek poprawna praca
pamięci przy 200MHz może już być niemożliwa (w Venice poprawino kontroler
pamięci)

> Poza tym Venice się dużo lepiej podkręcają i są chłodniejsze.

co do podkręcania, to różnie to bywa - obecne venice niestety mają problemy
z przekroczeniem 2.5 GHz na napięciu 1.5V, więc wcale tak dobrze się nie
podkręcają. Co do temperatury, to różnica między venice a winchesterem to 1
stopień na korzyść tego pierwszego. Za to winchester jest minimalnie
wydajniejszy (ot, taki paradoks)

> Co do C&Q, nie jestem pewien, ale wydawało mi się, że w starszych A64
> (Winchester) też była ta funkcja. Jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi.

masz racę - C&Q jest obecny również w winchesterach

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam