Re: Outlook Express

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 20:25:20 MET

> Witam
>
> Mam takie coś na ekranie:
> Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości. Temat
> 'Brykieciarka hydrauliczna', Konto: 'Grupy dyskusyjne', Serwer:
> 'news.tpi.pl', Ptotokół: NNTP, Odpowiedź serwera: '440 Posting not allowed',
> Port: 119, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera:440, Numer błędu:
> 0x800CCCA9
>
> Ustawienia OE sprawdzałem na kompie znajomego i wszystko jest takie samo. On
> może umieszczać odpowiedzi na grupach a ja nie.

1. Po pierwsz jest to 100% NTG

2. Po drugie włącz MIME w tym cholernym Outlook'u bo wysyłasz krzaki
zamias liter. To że Ty je czytasz to nie znaczy że inni też.

3. Masz jak byk napisane dlaczego Twój ulubiony Outlook nie wysłał
wiadomości: 'Posting not allowed' Nie wolno Ci wysyłac postów przez ten
serwer. Przecież TPI wpuszcza tylko swoich klientów a Ty skoro kupiłeś
sobie radiówkę to nie jesteś klientem Tepsy.

4. Rozwiązanie: konto na onecie, gazecie i korzystanie z ich serwerów
news, albo tel do providera internetu i tam pytanie Cię wpuszczą bez
logowania.

Wystarczy CZYTAĆ komunikaty na ekranie.

Wojtek