Outlook Express

Autor: Jarek <jarkrzyski_at_neostrada.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 21:10:42 MET

Witam

Mam takie coś na ekranie:
Program Outlook Express nie mógł ogłosić Twojej wiadomości. Temat
'Brykieciarka hydrauliczna', Konto: 'Grupy dyskusyjne', Serwer:
'news.tpi.pl', Ptotokół: NNTP, Odpowiedź serwera: '440 Posting not allowed',
Port: 119, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera:440, Numer błędu:
0x800CCCA9

Ustawienia OE sprawdzałem na kompie znajomego i wszystko jest takie samo. On
może umieszczać odpowiedzi na grupach a ja nie.

Wie ktoś może co z tym fantem zrobić???

Pozdrawiam

Darek