Re: Sprzet do archiwizacji danych

Autor: Krzysztof Drewicz <hunter_at_pimpek.lan>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 20:17:38 MET

On 2005-11-29, Grzegorz <taki@sobie.adres.pl> wrote:

> robic codzienne kopie bezpieczenstwa tych danych.
> Myslalem o streamerach ale jednak szukam czegos innego.

Bo drogie co?

> A reczne
> wypalanie tego na DVD za bardzo uciazliwe.

Zmieniarka DDS też nie jest tania. 2 nagrywarki DVD. Można też pomyśleć
i zobaczyć ile z tych danych rzeczywiście się _zmienia_ a ile jest
stałe. W 90% wypadków, w lanie gdzie jest 50 klientów PC backup dzienny
nie przekracza 4.5 GB, tzn mieści się na jednym krążku DVD.

kd,

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej