Monitor LCD

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 17:36:54 MET

Musze kupić monitor bo padła moja 15" CRT i siedze teraz na telwizorze -
wiec sami wiecie co ja tak naprawde widze.

Wybór po przeszukaniu kawałka interentu i jeszcze troche wyszukałem
Belineę 10 19 20 v.C
Dobre parametry jak na mój gust jednak straszą mnie w sieci takimi rzeczami:

- bad piksele i kiepska garancja z tym zwiazana.
- 8ms producenta to tak naprawde 23ms - to ja sie zastnaiwm co maja te
monitry z 20ms)
- ogólne uzytkownie i dzialanie - piszą ze sama sie wyłącza ze ciezko
zejsc z tak wysokiego kontrastu...

Ale mi sie bardizje podoba
A moze coś Wy szanwni grupowicze podpiwecie jakiś inny monitor w TEJ
cenie - bo wna wieje mnie nie stać a zastosowanie - typowo domowe -
gierm mało - szczególnie z szybkim odświeżaniem klatek, ale za to czesto
idzie obróbka fotografii i video co na 15" było nieporozuieniem.
Pivot standardzie ;)

Mam tz pytanie czy ten monitro mozę dobrze pracować w inncyh
rozdzielczościach np 800x600 lub 1024 x 768? domyślnie bedzie ta wysoka
1280 x 1024 al eniektóre programy wymagają mniejszych.