Nagrywarka nagrywa ale nie czyta CD'kow

Autor: mich <michales_nospam_at_polbox.com>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 17:22:57 MET

Witam,
Wiem, ze po jakimś czasie nagrywarka ma prawo przestać
dobrze nagrywać płyty.
Ale moja ma inny objaw.
Ma problemy z czytaniem prawie wszystkich płyt !!
Za to nagrywać nadal potrafii inne komputery
czytaja w niej nagrane płyty.

Czy jeszcze można cos jej poprawić (poza oczyszczaniem
soczewki, bo to juz robiłem - bez efektu) czy juz tylko złomowisko?

Tak swoja drogą to nie wypaliła zbyt wielu płyt, chociaż jest dość wiekowa.
Najbardziej mnie dziwi jej trudność z odczytywaniem zwykłych tłoczonych
CD-Rów.

Michał