Re: Outlook Express

Autor: Jarek <jarkrzyski_at_neostrada.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 17:26:02 MET

Użytkownik "Michał" <mbierwia@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dmfp0d$dof$1@nemesis.news.tpi.pl...
> > Mam takie coś na ekranie:
> > Program Outlook Express
> [cut]
> > Wie ktoś może co z tym fantem zrobić???
>

> Dołóż ramu, zmień zasilacz
> Witajcie !

Wszystkie rozwiązania które proponowaliście, sprawdziłem.
Wpisywałem różne serwery. Zero efektu - ciągle ten sam komunikat.
Mam połączenie radiowe LAN.
Na komputerze mam zainstalowane dwa programy pocztowe (Outlook Express -
prawdopodobnie z pakietu Serice Pack 2 / Microsoft Outlook - w tym programie
synchronizuję kontakty z pocktem, więc nie mogę się go niestety pozbyć).
Bardzo mi zależy, żeby uruchomić OE. MO też nie zamieszcza postów.

Czy macie Panowie jeszcze jakieś popozycje ?

Mój numer gadu-gadu: 6580483

Pozdrawiam

Darek