Re: Jakie cudeńko MP3 w sklepie proline na PREZENT, tak do 450 zł

Autor: Ola <ola_ziobro_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 13:48:04 MET

Ja mieszkam w Wołowie i mimo że jest to niedaleko od Wrocka
nigdy nie kupowałam w sklepie prolne, choć raz tam zaglądałam
i było tyle ludzi że bym chyba była głupia tam stać.

Ale jak obserwuje inne tanie sklepy komputerowe przynajmniej we
wrocku to wszędzie są kolejki. Np. w Arescie chyba równie długie
jak w proline.

Więc tym niezadowolonym maruderom jedynie współczuję i zapraszam
do sieci sklepów nie dla idiotów.

W dzisiejszych czasach, w dobie sklepów online, bezsensem jest
wystawać w kolejkach itp.

Ja większość rzeczy kupuję w sieci, głównie na allegro, a np. części
rowerowe w Cykloturze a sprzęt komputerowy akurat w proline.

I nie jest to żadna krypto reklama, po prostu kiedyś raz kupiłam z
czyjegoś polecenia, nie zawiodłam się a wręcz byłam zadziwiona
profesjonalizmem, to nie będę teraz eksperymentować i ryzykować
zakupów gdzie indziej, zwłaszcza że mają bardzo dobre ceny.

A co do sprzętu to chyba zdecyduję się na to cudo:
http://proline.pl/shop.php?prodid=43545f4d55564f5f534c494d5f464d5f35313253
co sądzicie?