Re: Jakie cudeńko MP3 w sklepie proline na PREZENT, tak do 450 zł

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 13:53:59 MET

Ola napisał(a):

Włącz proszę MIME w czytniku, bo wysyłasz nieprawidłowo
zakodowane wiadomości. Tutaj masz instrukcję:
http://www.grush.one.pl/mime/

> Ale jak obserwuje inne tanie sklepy komputerowe przynajmniej we
> wrocku to wszędzie są kolejki. Np. w Arescie chyba równie długie
> jak w proline.

W obecnych czasach jak jest kolejka to się uruchamia drugie
stanowisko sprzedaży, a nie blokuje 5 ludzi omawianiem
konfiguracji kupowanego komputera przez 15 minut z pierwszym
w kolejce ;)

PS. To jeden z dwóch sklepów w Gliwicach, gdzie doświad-
     czyłem tłoku i jednego "czynnego sprzedawcy". W reszcie
     zazwyczaj jest względnie luźno i szybko można załatwić
     biznes.

> W dzisiejszych czasach, w dobie sklepów online, bezsensem jest
> wystawać w kolejkach itp.

Oczywiście, że bezsensem jest *stanie* w kolejkach, ale nie
kupno bezpośrednie. Zauważ, że czasem coś jest potrzebne "od
ręki" i jedyną metodą kupienia jest obdzwonienie wszystkich
sklepów, dorwanie tego, w którym dana rzecz jest i udanie się
tam osobiście. Zamówienie przez Internet jednak potrafi kilka
dni trwać, a jak trafisz na mniej solidny sklep to po tygodniu
Ci powiedzą, że nie mogą sprowadzić zamówionego produktu...

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |