Problem z portem LPT

Autor: PaLiwon <paliwon_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 13:37:15 MET

 Witam.
Nie wiedzieć czemu, wystąpił problem z drukowaniem na lokalnej drukarce
igłowej (Oki 320 Elite) podpiętej do standardowego portu LPT. Podczas
wydruku np. strony testowej pojawia się komunikat:
"Znaleziono błąd podczas drukowania dokumentu "strona testowa" na LPT1".
Od dawien dawna drukarka jest przyłączona do tego komputera w sposób
niezmienny. Żadnych zmian w konfiguracji sprzętu, kabli itp. nie było. Ta
sama drukakra podłączona do innego komputera śmiga aż miło. Zmieniłem
kabelek - nie pomogło. Zmieniłem drukarkę - nie pomogło. Komputer (BIOS)
stwierdza obecność drukarki podczas startu. Nikt nie podłączał/odłączał
włączonej drukarki przy włączonym komputerze.
Jakieś pomysły?
Mogę jakoś sprawdzić sprawność samego portu?

--
Pozdrawiam
PaLiwon