Re: Port szeregowy->USB + system plikow

Autor: Krzysztof Drewicz <hunter_at_pimpek.lan>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 09:53:52 MET

["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]
On 2005-11-22, AdelA <a@b.c> wrote:

> a może jakiś mały atmelek na rs może USB + jakaś pamięć 64k lub większa.
> Niedawno na grupie była poruszana pamięć chyba 512kb. Jak masz rs232
> to do kompa też to podepniesz. Kwestia tylko ile danych będzie.

Hm, są miłe gotowe moduły atmegi 128 z ethernetem, usb ALBO RS232c (ale
dołożyć da się do usb dodatkowy RS232c) i pamięć 8Mbitów (czyli 1 MB).
Zależy czy chcesz się zmieścić w puszce ip65 o wymiarach 15x15 cm czy
masz "trochę więcej miejsca na nogi".

kd,

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej