Re: Bateria w Fujitsu-Siemens a HP.

Autor: UberKunda <wgod_at_interia.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 09:55:23 MET

Dnia 29-11-2005 o 09:41:19 tetsuo <tetsuo@go2.pl> napisał:

> Witam,
>
> Zastanawiam się nad kupnem notebooka Fujitsu-Siemens AMILO Pro v2040
> Edition. W specyfikacji producenta jest napisane, że czas pracy przy
> ustawieniach fabrycznych wynosi 5 godzin.

W aplikacyjnych testach Mobilemark 2002 BateryLife dla trybu 'reader'
Amilo Pro v2040 osiąga wynik => 210 minut,
Ze wszystkich laptopów które udało nam się kupić najsilniejsze baterie
miały HP
z serii profesjonalnej NX8xxx, HP NX8220 M760 wytrzymał u mnie 282 minuty
- oczywiście bez włączonego WIFI.
Bateria 8 komorowa, benchmark raprotuje pojemność 56635 mWh przy napięciu
12132 mV.

Pozdrawiam W.