Re: Max dlugosc kabla do drukarki (rownolegly)

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 01:50:48 MET

On Mon, 28 Nov 2005 18:23:22 +0100, "Sander"
<ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

>Zdaje mi się, że standard mówi o max 15m.

Jak standard mowi o pietnastu metrach to przy odrobinie swiadomosci te
33m moga byc realne. O pietnastu metrach rowniez mowi standard RS-a
-a swego czasu popelnilem kabejek nullmodem o dlugosci 50m i 115 kbps
na nim hulalo - fakt, mial troche wiecej zyl i co druga uziemiona
byla.
Jak Centroniksowi dac po odrebnym przewodzie masy dla kazdego przewodu
sygnalowego to powinno chyba dzialac.

--
Darek