Re: Max dlugosc kabla do drukarki (rownolegly)

Autor: fug <dymir_at_chello.at>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 07:02:35 MET

> Jak standard mowi o pietnastu metrach to przy odrobinie swiadomosci te
> 33m moga byc realne. O pietnastu metrach rowniez mowi standard RS-a
> -a swego czasu popelnilem kabejek nullmodem o dlugosci 50m i 115 kbps
> na nim hulalo - fakt, mial troche wiecej zyl i co druga uziemiona
> byla.
> Jak Centroniksowi dac po odrebnym przewodzie masy dla kazdego przewodu
> sygnalowego to powinno chyba dzialac.

Dzieki za odpowiedzi. Moze dzialac ale nie musi czyli loteria, a dobrej
jakosci kabel nie rozdaja za darmo. Przypomnialem sobie ze jest cos takiego
jak printserwer, najprostsze wielkosci pudelka do papierosow wtyka sie do
gniazda drukarki (Centroniks) a z tylu jest gniazdo RJ-45, mam nawet cos
takiego w domu (kupilem na pchlim targu za pare groszy) ale nigdy nie
zainstalowalem.
I tu mam nastepne pytania, czy cos takiego funkcionuje z kazda drukarka i
czy musi byc jeszcze
hub/switch czy moge podpiac bezposrednio do sieciowki w kompie.
TIA cu