Re: Serwis noteboków

Autor: shocik <szocik3_at_tlen.pl>
Data: Tue 29 Nov 2005 - 02:20:23 MET

> http://tinyurl.com/ajcsx

heh oczywiscie wszyscy wiedza, ze RAM-serwis jako taki
wykonuje naprawy gwarancyjne wszystkich notków firm:
F-Siemens, IBM, Maxdata, Gericom, MSI i Nec?
wiec oddajac go do sprzedawcy, tak naprawde oddajesz
go do tego wlasnie serwisu, moze i swiete krowy, ale
wiekszosc pracy wykonuja swietnie (przypominam,
ze doswiadczenie mam tylko z warszawskim oddzialem).
prezes? no niestety poprzez rozne dzwine koneksje,
z tego co sie dowiedzialem od pracownikow, to siemens
obsadzil to stanowisko, wiec firma jako taka nie byla winna.
poza tym jakos nie bardzo chce mi sie wierzyc w historyjke,
ze niechcieli oddac kaski za sprzet.
gdzie indziej masz 1 rok gwarancji na wymieniona baterie,
na plycie glownej?
gdzie indziej dostaniesz najbardziej nawet egzotyczne rzeczy?
fakt, jezeli Ktos chce zaoszczedzic, to lepiej najpierw poszukac
po gieldach i gdzie sie tylko da, jesli nic sie nie wykombinuje
samemu, to (jak powtarzam przynajmniej w warszawskim
oddziele) tej firmy powinni pomoc.
jak jest w lodzi? niewiem, ale warszawski oddzial polecam.

Pozdrawiam.