Re: LCD dla słabowidzacego

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 17:16:59 MET

Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w
wiadomości news:dmemn2$mao$1@polsl.pl...
Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:854ubyc2xv5t.dlg@smutas.org...
Użytkownik " shreek" <pulikowNOSP@Mpoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:dmf8k2$n7t$1@news.onet.pl...
[...]

Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi. Cóż, faktycznie nie takich
porad oczekiwałem ;-), nie spodziewałem się po prostu, że nikt nie
wyprodukował monitora LCD posiadającego w miarę przyzwoitą sprzętową
translację rozdzielczości z optymalizacją pikseli. Zgodnie z sugestią
przyjrzę się jeszcze monitorom z rozdzielczością 1600x1200. Tutaj w
sumie cena nie gra dużej roli.

Zmiany DPI w GUI są oczywiście możliwe, ale stwarzają wiele problemów,
bo niewiele programów potrafi się do tych zmian dostosować. Nawet w
samym systemie zdarzają się nieczytelne dialogi.

Sam korzystam z monitora 17" z fabryczną rozdzielczością 1280x1024 i
jest ona dla mnie zbyt duża. Niestety, zmiana na mniejszą powoduje
naprawdę znaczne pogorszenie jakości czcionek - na tyle znaczne, że
zastanawiam się na poważnie nad powrotem do CRT...

Aha, jeszcze na koniec ostatnie pytanie: jaką matrycę
zaproponowalibyście memu koledze; czy MVA (co to jest MVA Premium?) -
wolniejszą, ale lepszej jakości i nie "bijącą" po oczach - czy też PVA,
jej następczynię... Matryca musi mieć jak największe kąty widzenia, z
wiadomych względów.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/