Re: Odbiór przesyłki zamawianej przez internet (monitor)

Autor: road666 <road666_usun_at_poczta.fm>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 18:06:11 MET

Robert S wrote:
> Prawdopodobnie dokonamy (z moją dziewczyną )pierwszego zakupu przez
> internet.
> Czy odbierając taką przesyłkę mam możliwość obejrzenia tylko opakowania czy
> jest nie uszkodzone czy mam też np wypakować monitor by sprawdzić np czy
> matryca jest cała.
> Czy zdarzyły wam się jakieś wypadki podczas zakupów przez internet związane
> z transportem.
> Na co zwracać uwagę odbierając przesyłkę z rąk kuriera?

Mi sie na szczescie nie zdarzyla jeszcze zadna wpadka (odpukac)...

Po pierwsze - trzeba zatrzymac kuriera (gdyz nie lubia dlugo czekac i
chca odrazu uciekac ;) ) i otworzyc paczke. Popatrzec na paczke czy nie
poobijana, czy nie otwierana (dobre firmy zaklejaja paczki wlasnymi
tasmami z nazwa firmy), no i obejrzec zawartosc.

Idealem by bylo jeszcze sprawdzic czy dziala, ale na to to zaden kurier
raczej nie bedzie czekal ;(

I nie wierz w to ze mozesz zwrocic w przeciagu 10 dni - gdyz sklep
znajdzie powod dla ktorego nie przyjmie z powrotem towaru (chyba ze nie
rozpakujesz paczki nawet).