Re: Odbiór przesyłki zamawianej przez internet (monitor)

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 19:51:30 MET
Message-ID: <dmfjim$4vt$1@news.dialog.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

road666 napisał(a):

> Po pierwsze - trzeba zatrzymac kuriera (gdyz nie lubia dlugo czekac i
> chca odrazu uciekac ;) ) i otworzyc paczke. Popatrzec na paczke czy nie
> poobijana, czy nie otwierana (dobre firmy zaklejaja paczki wlasnymi
> tasmami z nazwa firmy), no i obejrzec zawartosc.

z tym czekaniem kuriera to bedzie powazny problem:) wiele razy
probowalem go zatrzymac zeby zobaczyc co jest w paczce (pisza o tym w
regulaminach sklepow internetowych) a on zawsze nie mial czasu i jak
tylko dostal kase juz go nie widzialem:)

> Idealem by bylo jeszcze sprawdzic czy dziala, ale na to to zaden kurier
> raczej nie bedzie czekal ;(

nie tylko na to :) oni zawsze sa spoznieni i na nic nie maja czasu:)

> I nie wierz w to ze mozesz zwrocic w przeciagu 10 dni - gdyz sklep
> znajdzie powod dla ktorego nie przyjmie z powrotem towaru (chyba ze nie
> rozpakujesz paczki nawet).

tutaj patrz punkt 1 :) - jezeli nie sprawdzisz przy odbiorze i, np. nie
spiszesz przy kurierze protokołu, ze paczka jest uszkodzona lub w srodku
znajduje się coś innego niż zamawiałeś to jest pozniej problem z
reklamacja ...

Co innego, jezeli paczka byla ok tylko zawartosc nie dziala tak jak
powinna ... wtedy teoretycznie jest mozliwosc zwrotu towaru (oczywiscie
na swoj koszt musisz go wyslac do sklepu:)
Received on Mon Nov 28 20:00:21 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 28 Nov 2005 - 20:51:19 MET