Odbiór przesyłki zamawianej przez internet (monitor)

Autor: Robert S <robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl>
Data: Sun 27 Nov 2005 - 20:23:52 MET

Prawdopodobnie dokonamy (z moją dziewczyną )pierwszego zakupu przez
internet.
Czy odbierając taką przesyłkę mam możliwość obejrzenia tylko opakowania czy
jest nie uszkodzone czy mam też np wypakować monitor by sprawdzić np czy
matryca jest cała.
Czy zdarzyły wam się jakieś wypadki podczas zakupów przez internet związane
z transportem.
Na co zwracać uwagę odbierając przesyłkę z rąk kuriera?