Re: LCD dla słabowidzacego

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 19:51:03 MET

> Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi. Cóż, faktycznie nie takich
> porad oczekiwałem ;-), nie spodziewałem się po prostu, że nikt nie
> wyprodukował monitora LCD posiadającego w miarę przyzwoitą sprzętową
> translację rozdzielczości z optymalizacją pikseli. Zgodnie z sugestią
> przyjrzę się jeszcze monitorom z rozdzielczością 1600x1200. Tutaj w
> sumie cena nie gra dużej roli.
[...]

Zamiast 20"-24" 1600x1200 dla osoby słabowidzącej lepszy byłby
np. taki 27" 1366x768:
http://www.samsung.com/pl/products/television/tfttv/le27t51b.asp
Działa to całkiem ładnie z pecetem. Nowe karty graficzne nie mają
problemu z ustawieniem natywnej rozdzielczości dla takiej matrycy.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]