Re: Odbiór przesyłki zamawianej przez internet (monitor)

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 19:15:16 MET

Dnia Sun, 27 Nov 2005 20:23:52 +0100, Robert S napisał(a):

> Prawdopodobnie dokonamy (z moją dziewczyną )pierwszego zakupu przez
> internet.
> Czy odbierając taką przesyłkę mam możliwość obejrzenia tylko opakowania czy
> jest nie uszkodzone czy mam też np wypakować monitor by sprawdzić np czy
> matryca jest cała.
> Czy zdarzyły wam się jakieś wypadki podczas zakupów przez internet związane
> z transportem.
> Na co zwracać uwagę odbierając przesyłkę z rąk kuriera?

Jeżeli odbierasz paczkę od kuriera, to możesz obejrzeć towar w obecności
kuriera. Kurier _ma obowiązek_ poczekac, a w razie uszkodzeń spisywany jest
protokół. Jeżeli nie sprawdziesz paczki w obecności kuriera, a monitor
będzie miał uszkodzenia mechaniczne, to żaden sklep nie uzna ci tej
gwarancji i wywalisz kase na uszkodzony monitor.

Co do moich wypadków z kupnem sprzętu przez internet, to to tylko raz
miałem wpadkę - pewna firma (nazwę litościwie przemilczę) wysłała mi
chłodzenie zalmana tak beznadziejnie je pakując, że radiator przyszedł do
mnie porysowany, a jedna łopatka została ułamana (super glue sobie
poradził). Oczywiście sprzętu przy odbiorze nie sprawdziłem, a gwarancja
nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych. Od tej pory kurierzy muszą czekac aż
dokładnie obejrzę sprzęt.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam