Re: 6600 GT *AGP* - ktory najlepszy?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 14:07:09 MET

fv napisał(a):

> Sklaniam sie ku Leadtekowi w zasadzie dlatego, ze te karty po prostu na rynku
> sa. Zastanawiam sie jeszcze nad standardowym Gigabytem - ma ktos taka karte?

Mam Gigabyte 6600GT na AGPx8 (model GV-N66T128D) i fabryczny wiatrak na
nim jest niezbyt glosny... jednak wg mnie chlodzenie jest za marne na
tej karcie (przy kilkugodzinnym obciazeniu GPU osiaga ponad 65 stopni).
W 3DMark2005 osiaga spokojnie 3500 pkt na ustawieniach 550/1100.
Ostatnio przetaktowalem ta karte do 580/1160 ale w 3DMark nie robilem
jeszcze testow (sprawdzalem na szybko tylko w Performance Test 5.0 czy
wogole bedzie stabilnie - i bylo).
Pzdr OMSON