Re: 6600 GT *AGP* - ktory najlepszy?

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 13:22:16 MET

On 2005-11-28, Krzysiek <bosskg@o2.pl> wrote:
> 99% kart 6600 GT na AGP ma taktowanie na pamieciach 900. Mam Leadteka i nie
> rozumiem dlaczego obawiasz sie jakosci tych kart skoro jest ona u tej firmy
> zawsze na wysokim poziomie.

Nie znam sie na producentach. Wiem ze GT6600 bardzo zalezy od taktowania pamieci.
Testy na THG byly z wersjami 1000/1120 - obawiam sie znacznego spadku FPS, ktore
miejscami i tak bylo marne. Ale moze sie da podkrecic. Da sie?

Martwi mnie solidnosc chlodzenia. Czy ten wiatrak wytrzyma, czy jest cichy? To
dla mnie wazne....

> U mnie chodzi na 550/1150 na standardowym
> chlodzeniu i naprawde jej nie slychac. W cenie ponizej 600 ZL to bardzo
> atrakcyjna oferta biorac pod uwage pelne wersje gier w zestawie.

Bardzo atrakcyjna. Mam jednak sensownie wyciszony komputer i boje sie, ze
dostane to samo co w radeonie 9100 - wiatrak po prostu wyl. Strasznie wyl
(to moja subiektywna ocena...).

Sklaniam sie ku Leadtekowi w zasadzie dlatego, ze te karty po prostu na rynku
sa. Zastanawiam sie jeszcze nad standardowym Gigabytem - ma ktos taka karte?

Kolejne telefony do sklepow przekonuja mnie, ze w Polsce ciezko sie sprzedaje
dobry jakosciowo (a wiec drozszy) produkt. Za to kolorowa naklejka+niska cena
ida jak woda :(

--
Marcin 'fv' Wojtczuk